Dia Internacional de la Llengua Materna

Al llarg del curs realitzem diverses activitats per promoure l’Escola Plurilingüe, però sobretot durant aquesta setmana de febrer per tal de commemorar el Dia Internacional de la Llengua Materna.

Hem escoltat els Contes Portats pel Vent i les cançons de la Nostra Banda Sonora en diferents llengües, hem après jocs tradicionals de diferents països i hem estrenat un mapa mundi gegant on podem veure on estem, d’on venim i on volem anar.

I hem arribat a la conclusió que: totes les llengües són importats i cap ha d’estar en perill d’extinció!!!