Col·laborem amb la Marató de TV3

L’escola, com des de fa uns anys, va organitzar diferents activitats per col·laborar amb la Marató de TV3. Al llarg del divendres 14 de desembre al matí es van recollir monedes que van anar col·locant sobre el dibuix d’un llaç contra el càncer formant un mosaic.

A la tarda, de 16’30-18’30h, l’AMPA i el professorat vam organitzar una festa amb diferents activitats. Per participar calia comprar un tiquet d’1€ que donava accés al recinte escolar on hi havia diferents espais: a l’aulari de música actuaven les dues corals de l’escola, a l’aula de psicomotricitat es feia un taller de maquillatge, a la classe de 2n un taller de xapes i a 4t es podia decorar unes caretes del Xiquet i la Xiqueta de Reus. També es va oferir un berenar de coca amb xocolata gentilesa del càtering Mediterrània.

Per acabar la festa, van actuar el grup de Timbalers de l’escola mentre ballava el nostre drac Fènix.

Va ser tot un èxit i es van recaudar: 611€!