🌿Com eren els horts abans i com són ara?

El lligam entre l’aixa i la politja de pou ens hi fan pensar.
🌱Les plantes poden créixer sense llum? Observem l’hort de l’escola, coneixem les fruites i verdures de temporada i immortalitzem en una obra d’art d’inspiració japonesa, la importància de les abelles🐝 i les descobertes sobre els aliments que ens donen vida!

Estigueu atents/es perquè comença el compte enrere per la inauguració de l’exposició Lligams al Museu de Reus el 14 de maig! 💥

Un projecte de Codol Educacio amb Escola Prat de la Riba al Museu de Reus. Amb el suport de l’Ajuntament de Reus, Reus cultura, Diputació , Fundacio Reddis i Indústries Teixidó.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *