ET TROBAREM A FALTAR, MARISA

La comunitat educativa de l’escola Pompeu Fabra sentim molt la pèrdua de la Marisa Ibáñez, responsable de la Biblioteca Municipal Marta Mata de Cunit.

Valorem el seu interès per difondre la cultura i la seva dedicació als infants del poble. Conscient de les seves necessitats, amb la seva tasca els ha obert el món a la lectura i a les coses positives de la vida i ha fet possible que tothom trobés el seu lloc a la biblioteca i se la fes seva.

Per a nosaltres va ser una persona molt propera, disposada a ajudar-nos i col·laborar en tot allò que ens fes falta.

L’escola la trobarà a faltar.