Els objectius definits de l’estratègia digital de centre són:

1. Definir la seqüència de la competencia digital de l’alumnat per cicles per tal de concretar i poder aplicar la línia digital de centre.

2. Millorar l’acollida digital per tal que la comunitat educativa visqui la línia digital plantejada en el centre.

3. Actualitzar els documents de centre integrant l’àmbit digital per tal de garantir la línia digital de centre.

4. Organitzar la planificació de la comissió d’Estratègia Digital de Centre per tal d’assegurar el treball d’aquesta durant tot el curs.

5. Millorar la competencia digital dels docents per tal que tinguin recursos per poder acompanyar l’alumnat.

1. Millora de l’avaluació i el feedback de l’alumnat en l’EVA. (Entorn digital d’aprenentatge) per tal que alumnat i professorat reflexioni sobre el seu procés d’aprenentage.