DIAGNOSI

Per realitzar la diagnosi de la maduresa digital del centre s’han utilitzat les eines SELFIE (mestres i alumnes) i Formularis de Google , a més d’altres indicadors propis de les eines i plataformes digitals que s’utilitzen al centre.

Com a resultat s’han obtingut punts febles i punts forts de l’escola, en quant a l’estratègia digital, que ens ajudaran a iniciar l’elaboració dels objectius de cara als propers 3-4 cursos escolars.

PUNTS FORTS:

• Bona comunicació família-escola mitjançant el correu electrònic i l’APP Dinantia (Alt ús i descàrrega de l’APP Dinantia).
  • Els usuaris entren a la pàgina Web.
  • Un 95% dels alumnes que han respost l’enquesta, disposen d’un dispositiu digital a casa.

PUNTS FEBLES:

• Actualització insuficient dels blocs de cicle.
  • Poc ús d’Instagram.
  • Manca de formació del professorat relacionada amb les noves tecnologies i l’ús de l’EVA
  • Resultats baixos quant a les pràctiques d’avaluació
  • Manca d’ús de les tecnologies a casa per fer les tasques escolars.
RESULTATS DE L’ENQUESTA SELFIE A ALUMNES I MESTRES