Trobada d’Ultimate

Ahir al matí els nens i nenes de 5è vam anar a les instal·lacions Olímpia a la trobada d’escoles que havíem fet el taller d’aquest esport anomenat Ultimate. Érem tres escoles de Sabadell i per equips ens vam anar enfrontant entre nosaltres als diferents camps que s’havien muntat. Vam passar molta calor però ens ho vam passar molt bé practicant aquest esport on nosaltres mateixos érem els àrbitres i on al finalitzar cada partit valoràvem com s’havia comportat l’equip contrari.

Al finalitzar la jornada ens van donar un trofeu per participar i un disc de record de la jornada.