Sortida de Cohesió de la CdG

El dijous 26 de setembre la colla de grans vam fer una sortida de cohesió a la Salut. Vam sortir a les 9:15 i vam agafar el carrer de la Salut i a continuació vàrem creuar la Gran Via pel pas subterrani.    Seguidament vàrem baixar pel Passeig de la Revolució i finalment vam pujar per l’ermita de Sant Nicolau anant a parar davant del cementiri. En total vam caminar una hora aproximadament.

Tots molt cansats, ens vam asseure a les escales de davant del santuari mentre esperàvem que arribessin els altres cursos. Tot seguit vam esmorzar plegats. Després els mestres ens van explicar com funcionarien els jocs rotatius i van assignar els grups amb nens i nenes de 4t, 5è i 6è. Tots barrejats.

Hi havien deu activitats diferents per fer. Abans de començar amb la roda d’activitats haviem de pensar un“crit d’equip”.  Hi havien molts jocs típics per exemple: l’ aranya peluda, la bomba, el mocador etc… A cada “estació” hi estavem 10 minuts i quan la Mercè tocava el xiulet, feiem la rotació al següent joc.

Quan va ser l’hora de dinar ens vam distribuir en grups (amb els amics) per anar a fer el vermut amb patates, olives, fuet, formatge, galetes salades, etc. Anàvem dinant mentre feiem el vermut. Portàvem, o bé el picnic de l’escola (els entrepans, les aigües i la fruita) o la carmanyola amb el dinar de casa. El menjar era molt bo!!!

Després de dinar vam tenir una bona estona lliure. Vam jugar a moltes coses, com ara fer cabanes, parlar amb els amics, córrer, etc. Vam tenir una hora i mitja de joc lliure però va passar com si haguessin estat cinc minuts.

Després de jugar va arribar l’hora de tornar a l’escola. Vam tornar pel mateix camí que havíem anat a La Salut. De tornada, el camí va ser més divertit perquè anàvem els de sisè sols i hi havia baixades i vam estar cantant tota l’estona. Els de quart i cinquè van tornar pel pont de la Salut per no fer tant desnivell.

Nosaltres, després de creuar el pont del riu Ripoll ens vam refrescar a la font que hi havia al Passeig de la Revolució. Finalment vam arribar a l’escola havent passat un dia llarg i divertit.

Text escrit pels alumnes de 6è A i B

Àlbum de fotografies de la sortida de cohesió de la Colla de Grans