SOM ESCOLA SOLIDÀRIA!

Bona tarda!!

En nom dels alumnes de 6è, els seus -ara ja ex-tutors- volem fer-vos arribar un resum de com s’ha gestionat la part econòmica de la recollida de diners de la festa de Sant Jordi.

D’entrada agrair a totes les famílies de l’escola que gràcies a la vostra petita col·laboració al llarg de la tarda del dia 23 d’abril, vau fer possible que arribéssim a uns guanys nets de més de 700 euros!!! Hem estat realment sorpresos dels resultats i volem donar-vos-en les gràcies, ja que sense la vostra aportació, no hauria estat possible res del que s’ha fet.

Amb els alumnes de 6è vam decidir repartir els beneficis entre tres associacions diferents:

-Pallassos sense Fronteres

-Ningú sense sostre

-Baltistan Fundazioa, a través de la cursa Nit de Vèrtic.

Per conèixer una mica més de prop cadascun dels tres projectes vam o ens van visitar membres de cada associació i d’una manera molt senzilla, agradable i fàcil ens van fer partíceps de les seves prioritats i objectius d’actuació.

Gràcies a aquest projecte solidari de l’escola, els alumnes es van acostar a diferents realitats socials que els van ajudar a seguir creixent, a seguir aprenent i a seguir sent millors persones.

L’escola Nostra Llar ha tornat a deixar empremta!

I ara sí, BON ESTIU A TOTHOM!

Alumnes i mestres de 6è. Curs 17-18