Sisè visita el Taulí

El passat dijous 31 de gener els alumnes de sisè vam anar a l’Hospital Universitari del Parc Taulí. En primer lloc, vam anar a l’Auditori del Taulí on ens va rebre el Roger Salas, director del Projecte Onada de Petits Somriures. Ens va explicar en què consistia la humanització dels espais de Pediatria i li vam fer entrega dels diners recollits durant la Festa d’ Hivern  amb el sorteig de les paneres solidàries que vam organitzar l’ Escola i l’ AMPA. Tot seguit,  la Laura Guillamón, mare d’un alumne de sisè, i el Francesc Luque, de l’àrea econòmica, ens van explicar aspectes relacionats amb el funcionament de l’hospital.

També, vam anar al CDIAP o “Submarí”. És la zona on atenen nens de 0 a 5 anys. Per anar-hi vam passar per un túnel d’ús intern, que comunica els diversos edificis de l’hospital. A la sortida vam veure l’entrada del “Submarí”. La directora d’aquest espai ens va explicar quins nens i nenes hi van i com els atenen. En diuen “Submarí” perquè la decoració simula l’entrada d’un submarí.

Finalment, vam poder visitar la Unitat Docent Parc Taulí, que forma part de la Facultat de Medicina de la UAB. Allà vam poder entrar en una aula i van explicar-nos l’estreta relació que hi ha entre l’hospital i la facultat.

Ens va fer molta il·lusió poder participar en el projecte i poder descobrir parts de l’Hospital Taulí que desconeixíem.

Teniu més fotos aquí

1 comentari

1. Merce

Hola,

Una gran iniciativa i sobre tot, un gran valor humanitari que s’inculca als nostres nens i nenes. L’educació no es només apendre matematiques, a llegir, a escriure…, es també apendre aquest valors, que la Nostra LLar ho te SEMPRE present.