Revista La Ceba: Cabaret Brossa

La ceba és una revista digital que publica cada curs el Centre de Recursos Pedagògics. Aquest curs està dedicada a les arts i l’escola Nostra Llar hi hem participat publicant un article sobre el projecte “Cabaret Brossa” que han fet els alumnes de cinquè. Us convidem a llegir-lo! Dins de l’article hi trobareu el vídeo sencer del nostre petit espectacle, presentat davant de les famílies el passat mes d’abril.

Mireu quina capçalera més xula ens han fet els alumnes d’arts gràfiques de l’Institut Agustí Serra! Cliqueu-la per accedir a l’article.