Festa d’Hivern

Arriba Nadal,  l’escola s’engalana i es respira un ambient festiu! S’acosten les festes més esperades pels nens i nenes!!

Ahir dijous vam celebrar la festa d’hivern. Tots vam fer cagar el tió, que ens va regalar àlbums il·lustrats i contes per totes les classes i un munt de neules i torrons!

A la tarda, les Colles de Petits i Mitjans van acollir les famílies per fer tallers de Nadal i uns quants alumnes de la Colla de Grans que formen part de l’Orquestra i la Coral Nostra Llar (dirigits per l’Eva i la Sílvia Carbonell) van oferir-nos a la resta de companys i a les famílies un magnífic concert de Nadal.

Us deixem dos àlbum de fotografies i vídeos: Fem cagar el Tió i Concert de Nadal

Us desitgem unes Bones Festes i us recordem que ens retrobem el dimarts 8 de gener del 2019!!