Els sisens pugem a la Mola

Dimarts 29 d’octubre, vam anar d’excursió a la Mola. L’autocar ens va deixar al Coll d’Estenalles i vam continuar a peu. Al principi hi havia una pujada molt llarga i forta, cosa que va fer que alguns es cansessin molt. La resta del camí va ser majoritàriament pla.

Al cap d’una estona, vam parar a esmorzar al Coll d’Eres a prop del Montcau. Allà hi havia una cabana, no gaire ben feta, de branques de fusta i vam anar-la a veure. Quan vam acabar d’esmorzar vam continuar el camí.

Després d’esmorzar vam seguir caminant  fins arribar a dalt de la Mola. Mentrestant vam veure paisatges molt bonics i ens vam fer fotos. Quan ja es veia la Mola de fons ens vam fer una foto de grup amb la Mola.

Quan vam arribar a dalt de la Mola, ens vam parar a descansar i a mirar el paisatge. Després vam anar a seure a l’herba per dinar. Quan vam acabar ens van deixar una estona lliure, per jugar, parlar, fer fotos i descansar. Alguns companys van fer cabanes, altres observaven els corbs, altres jugaven a fet i amagar i altres xerraven estirats a l’herba.

Després de dinar vam anar tirant cap a l’autocar que ens esperava a baix al costat d’una casa gegant! Vam fer la baixada de la Mola molt ràpida però amb moltes parades per esperar als últims. A la part final ens vam trobar una baixada super llarga i  la gran majoria la va baixar corrents fins a l’autocar.

Ens vam cansar però ens agradaria molt tornar-hi perquè va ser entretingut i divertit!! Us compartim un àlbum de fotografies i us convidem a afegir-hi les fotos més boniques que tingueu d’aquesta sortida!

Els reporters i reporteres de sisè A i B

5 comentaris

1. Marta PONT

Aquesta sortida a 6è sempre m’ha semblat molt especial i veure que un any més hi heu tornat, em fa molt feliç!!
    A seguir pujant, sisenus… Sempre ben amunt!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *