Els de sisè hem acabat les COMPETÈNCIES BÀSIQUES!!!

Hola lectors de la web!

Aquest any, com ja haureu llegit a la premsa, un cop més ens hem afrontat a les proves de Competències Bàsiques. Aquestes proves que venen de la Generalitat de Catalunya, es fan a totes les aules de 6è de Catalunya i serveixen per avaluar i valorar el nivell de les escoles que hi participen.

Aquest any hem estrenat una prova nova, la de ciències naturals i a més hem fet les que ja hi havia d’altres anys: català, castellà, anglès i matemàtiques.

Per realitzar les proves hi ha un intercanvi general de mestres, de cada escola dos marxen a passar-les a fora i dos de fora venen aquí. A Nostra Llar han vingut la Jessica i l’Eva que ens han tranquilitzat molt, ens han animat i han estat molt agradables amb nosaltres.

Tot i que dimarts, el primer dia, estàvem tots una mica nerviosos, hem anat veient que no eren tan difícils com imaginàvem i ara només toca esperar que ens donin els resultats. Quins nervis!

Nosaltres hem acabat, ànims pels següents participants!

Alumnes de 6è  -text col·lectiu-

1. Marc Masip

Enhorabona als nens per la predisposició i ganes que hi posen, i a vosaltres mestres per preparar-los tan bé no sols acadèmicament sinó també per contribuir al seu desenvolupament personal per afrontar millor el reptes de la vida.

2. Marta

En la meva opinió crec que les competències bàsiques aquest any han estat bastant normals, crec que aquestes són molt importants, ja que serveixen per veure el nivell. Molta Sort als propers !!