Els alumnes de 6è participen en el Gran Recapte

Com cada any els alumnes de 6è de Primària han participat en El Gran Recapte, que va tenir lloc ahir dia 25 i tot avui, dia 26 novembre. Des de Sabadell aquesta iniciativa la gestiona el Rebost Solidari.

Des de la Comissió de Solidaritat de l’escola i dins el marc de Regala el teu temps, els alumnes de 6è col·laboren en aquesta iniciativa de recollida d’aliments. L’escola participa dues vegades durant el curs escolar en la recollida d’aliments. En totes dues ocasions els alumnes tenen un paper actiu, tant en la recollida com en el posterior recompte d’aliments i altres productes de necessitat bàsica. Accions com aquesta ens ajuden a donar una visió propera d’una realitat que en el dia a dia dels alumnes potser els és difícil de veure.

fitxer_002 fitxer_001 fitxer_0002
fitxer_003  img_6655 fitxer_0001

Us deixem un enllaç a l’article del diari Nació Digital, hi podeu accedir clicant a la imatge:sense-titol

1 comentari