El tió ha arribat

Avui a l’escola ha arribat un convidat molt especial: el tió!

Els alumnes de sisè, que saben un munt de coses, han explicat als més petits que el tió arriba des de boscos màgics. També ens han explicat que és important escoltar bé als grans, despertar-nos amb un somriure i anar a dormir amb un petó… així el tió sabrà que ets un bon minyó!

Els alumnes de P3, P4 i P5 escoltaven atentament als grans, els han ajudat a cantar una cançó de Nadal i han promès que cuidaran el tió, perquè aquests dies que estigui a l’escola es trobi ben acollit, calentó i amb una mica de menjar. Ena ajudeu a cuidar-lo? El trobareu al vestíbul de l’escola, fixant-se bé amb tots nosaltres.