5è participa al Rebost Solidari

El passat divendres dia 18 i dissabte al matí els alumnes de cinquè van col·laborar a la campaya de recollida d’aliments que organitza el Rebost Solidari de Sabadell. El Rebost Solidari aten al voltant de 2400 famílies de Sabadell i des de l’escola fem de voluntaris.

El divendres al matí alguns alumnes de 5è i 6è van col·laborar  juntament amb l‘associació  MAIN en la recollida d’aliments.

Els alumnes de 5è van ser tota la tarda de divendres i dissabte al migdia informant a les persones que comparaven al supermercat i fent una primera classificació de productes.

El dilluns els alumnes de 4t van fer el recompte final del recollit en els dos suermenrcats on vam col·laborar: un total del 2576 quilos d’aliments i altres productes d’higiene personal o de la llar. Un cop relaitzada la nostra tasca els membres del Rebost Solidari ho van venir a recollir per tal de distribuir-ho a les famílies de Sabadell que ho necessiten. Aquest projecte queda emmarcat a la Comissió de Solidaritat de l’escola.