3r a la Trobada de Danses Tradicionals

El passat dia 6 de maig els nens i nenes de 3r vam participar en la trobada escolar de danses tradicionals catalanes que es va celebrar a la nostra ciutat, concretament a la Plaça del Doctor Robert. En aquesta primera edició la nostra escola va preparar per la mostra dues danses tradicionals de la ciutat com són “El ball de la Bola” i “ El ball del Rodet”. Altres escoles com l’escola Catalunya, Miquel Martí i Pol, Joanot Alisanda, Juan Ramón Jiménez i Gaudí van ballar altres danses tradicionals com el “Ball dels Xatos” de Rubí, el “Ball de l’Arbre” de Matadepera o el “Ball de l’Estapera” de Terrassa.

Després de l’actuació de cada escola, i per finalitzar la trobada, totes les escoles juntes vam ballar “El Ball del Rodet”.

Va ser una experiència nova amb la que vam gaudir d’un matí de dansa i ens ho vam passar genial.

Cliqueu a la foto i ens podreu veure en acció!!!