Carnaval al Miguel Hernández 2022

Hola a tothom!

Aquesta setmana hem viscut el Carnaval al Miguel Hernández.

Els alumnes/as d’educació infantil i primària hem complert les consignes que el Carnestoltes ens va manar i que els nens i nenes de sisè ens van explicar.

A més hem fet tallers molt divertits i hem ballat i cantat amb motivació i esperit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut