BENVINGUTS AL MÓN DEL MIGUEL HERNÁNDEZ

Som una escola familiar i acollidora situada al barri de La Pau de Badalona. La nostra missió consisteix en educar als nostres infants per a la vida, a través de metodologies que motivin i emocionin l’alumnat, qui, mitjançant, tasques i activitats competencials, vagi interioritzant els aprenentatges a mesura que descobreix, explora l’entorn, juga i es relaciona.Treballem per formar aprenents autònoms, amb iniciativa personal per l’elaboració d’hipòtesis, la recerca d’estratègies per a solucionar problemes, la discussió, la reflexió i la construcció conjunta dels nous coneixements. Tot educant en la gestió de les emocions i proporcionant les eines per a una bona relació social i interacció amb el seu entorn quotidià.

La nostra cooperativa

Les alumnes i els alumnes de 5è de l’escola participen en el projecte ‘Cultura emprenedora a l’escola’, explicaran i presentaran formalment a l’Ajuntament de Badalona els treballs fets fins ara en el procés de creació de la seva cooperativa.
Posteriorment, els membres de la cooperativa… Llegeix més»

I demà, Carnaval…

Demà celebrem el Carnaval a la nostra Escola amb la visita del rei carnestoltes i un festival de danses que ens oferirà tot l’alumnat (P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t ,5è i 6è). Aquest any el fil temàtic és el mar.
Per acabar, com no… Llegeix més»

Visita al Gran Teatre del Liceu

El passat dimecres 11 de gener els alumnes del 5è i 6è de primària van gaudir d´una visita indispensable a la ciutat de Barcelona: el Gran Teatre del Liceu.
L´espectacle era « La cuina d´en Rossini « una introducció a l´Òpera pels infants. Tothom va gaudir de la funció… Llegeix més»

Aviat, Nadal !!!

Hola a tothom !!!!
Us volem informar que, aviat, ja és Nadal. Aquest any us invitem a gaudir del concert que tot l’alumnat us oferirà en directe al pati de la nostra Escola. Ja estem començant a assajar les nadales, villancicos , christmas songs i poemes.
“Campana sobre… Llegeix més»

Festa Miguel Hernández 2022

Hola a tothom!!!
Aquest any sí. Torna la normalitat i, amb ella, la nostra festa anual ,la FESTA MIGUEL HERNÁNDEZ.
Al matí vàrem fer tallers de tota mena (música, jocs, pintura, cuina, etc ) . També vàrem gaudir del nostre inflable, i vàrem decorar amb grafitis els… Llegeix més»

Sant Jordi 2022

El divendres passat tota l’escola va celebrar la Diada de Sant Jordi amb tallers de lectura, teatre, manualitats… I a la tarda vam poder gaudir de la companyia de les famílies mentre cada classe recitaven els poemes i cantaven les cançons. A més es va… Llegeix més»