SETMANA DE ST. JORDI -Cicle Superior

Aquesta setmana hem participat en un munt d’activitats amb motiu de la diada de St Jordi: l’alumnat ha pogut veure una representació de teatre per part de les nenes i nens de tercer de la nostra escola, hem triat i decorat diferents poemes de Joana Raspall que ens emportat com a detall a casa, hem dut a terme diferents activitats relacionades amb l’ordinador, hem treballat què és una llegenda i n’hem creat una, gràcies a l’AFA hem gaudit de l’espectacle de les “Aventures del Sr. Merlí “i hem pogut visitar la paradeta de l’escola.
Durant la tarda del dimarts hem estat testimonis de l’entrega de premis a l’alumnat guanyador dels diferents concursos en els quals ha participat la nostra escola (concurs de lectura en veu alta, contes, poesia… ). I en finalitzar l’entrega de premis vam poder, fins i tot, ballar una mica!!
Aquí podeu veure un petit resum de tot el que hem fet, a veure si us trobeu!!
Ens ho hem passat genial!! Quina setmana més emocionant!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *