PARTICIPA A LA MARATÓ!!

Marxem de pont

Benvolgudes famílies:
Us comuniquem que el propers dilluns 7 de desembre, tal com es va aprovar al consell escolar, ha estat escollit com a dia de lliure disposició, per tant el centre romandrà tancat, el Dimarts dia 8 és festiu, així que les classes es reinicien… Llegeix més»

Aparells meteorològics a 2n

Les classes de 2n A i 2n B hem conegut diferents aparells meteorològics a l’hora de Medi.

Amb material reciclat ens hem inventat els nostres propis aparells.

Hem gaudit molt compartint idees amb els/les nostres companys/es.

Finalment hem dibuixat, explicat i posat el nom a les creacions.

FEM PLUJA!

Les classes de 2n hem fet ploure!

Hem condensat vapor d’aigua per transformar-lo en líquid, així experimentem com es fomen les gotes de la pluja.

El color vermell

Els nens i nenes de P3 han descobert el color vermell! Amb la festa del color vermell, donem inici al món dels colors!! Vestits per a l’ocasió, amb globus, jocs, pintura i música!! Així de bé ho hem passat!!🎈

El vuit mandrós

Hola famílies.

segurament els vostres fills/es us haurà parlat del vuit mandrós. En que consisteix ?
És el símbol d’integració al camp visual, creua la línea central. Ajuda a concentrar-se durant la lectura ( quan es perd el lloc llegint ), i a retenir millor els mots apresos. Facilita la distensió dels ulls.

El que per a ells suposa un joc, al mateix temps els ajuda a concentrar-se, aquí teniu un petit vídeo de demostració.

Aniversari Gianni Rodari

Amb motiu de l’aniversari de Gianni Rodari des de la biblioteca de l’escola us volem ensenyar aquest  audiovisual perquè conegueu més d’aquest genial escriptor. Feu click a la fotografia per veure el vídeo!

Informació important!

Benvolgudes famílies.
Amb motiu de la situació sanitària actual i seguint les ordres del Govern de la Generalitat de Catalunya, les activitats extraescolars queden anul·lades fins a nou avís.

El número 1 a P3

Els nens i nenes de P3 comencem a descobrir el món dels nombres! L’1 ens ha visitat i ens ha portat molts jocs per aprendre a fer-lo molt i molt bé!

Ei, Que hem tornat a l’escola!

Hola famílies.

Sabem que la situació encara és difícil, però el món continua girant i l’escola també. Ja que enguany no podeu entrar hem pensat regalar-vos uns petits moments del nostre dia a dia.

Ànims que tot anirà bé 🌈

Tutorials CLassroom

Hola famílies,

Amb la majoria de cursos, ja estem començant a treballar amb el Classroom.

Els vostres fills i filles ho estan fent molt bé, tot i així els més petits són els que més ajuda necessiten de les famílies.

Us deixem 2 tutorials per a que els hi feu un cop d’ull i sapigueu una miqueta com funciona tot plegat.

El primer ens explica com entrar al Classroom:

El segon ens explica com funciona: