Volei Rotació

Com cada any des de fa un temps, durant dues setmanes ens visita el Nenad del Club Vòlei Sant Pere i Sant Pau i ens fa dues sessions de Vòlei Rotació als alumnes de 4t, 5è i 6è perquè tinguin un tastet d’aquest gran esport. Tenim molta sort de poder rebre la seva visita i aprendre una miqueta la tècnica i la manera de jugar.

Visita Tarraco Romana 4t

Dimarts, 27 de febrer l’alumnat de 4t va anar a visitar els monuments de la Tarraco romana. Vam entrar a la Muralla, el Circ i l’Amfiteatre. Vam dinar al Camp de Mart, on ens vam quedar a descobrir jocs de l’època romana… alguns ens han arribat als nostres dies, com el tres en ratlla o les bitlles!

Només ens queda felicitar el nostre alumnat de 4t, que va participar en totes les activitats proposades, van ser respectuosos amb els espais i les persones i van gaudir de la sortida amb bon clima! Gràcies per la seva cooperació!

Menú Febrer

L’IMET ENS SUBVENCIONA LES SORTIDES

Benvolgudes famílies,
Tenim una gran notícia!!!
Aquest curs l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona, ens torna a subvencionar una part dels transports d’algunes de les sortides a Tarragona!!!

Dia Mundial Medi Ambient: Ciutat Sostenible.

L’Escola ha participat en el projecte “Mira, parla i actua per una Tarragona sostenible” i 3 alumnes, l’Alba Díaz, l’Ariadna Rubiales i l’Arnau Sambró els que en representació de la nostra escola van fer una presentació genial el divendres passat en un acte a l’Antic Ajuntament de Tarragona.

Després van mostrar a totes les escoles el vídeo que han fet els alumnes de 6èB sobre la seva idea de “Barri Sostenible

La notícia també va sortir al Diari de Tarragona:

Jóvenes de Tarragona se reivindican: las calles serán siempre suyas

Premis Literaris

Ahir, dia 23 d’abril, aprofitant que era Sant Jordi, l’Associació de veïns i veïnes La Unió, va donar els premis del concurs literari que es va disputar abans d’acabar l’any.

A la nostra escola, vam tenir 3 guanyadors!

L’Stefan de 4t i la Maria i l’Amanda de 5è.

Els van fer una entrevista, es van fer fotos amb els guanyadors i a més, van signar llibres com a bons escriptors i escriptores!

Enhorabona als 3!

PRIMAVERA A LA RAMBLA

L’escriptora Olga Xirinacs ha creat aquest poema “Primavera a la Rambla” en motiu de la celebració del IV Certamen de Poesia Olga Xirinacs, el passat 21 de març, on una alumna de la nostra escola (Maria I. M.) va guanyar el primer premi de la seva categoria.