Celebració del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau

Benvolgudes famílies,

El passat dilluns dia 30, a la tarda, vam celebrar el DENIP. Prèviament al dia de la celebració, en TAGE53 va venir a fer un taller de graffiti a l’escola. L’objectiu era pintar amb esprais un mural al pati mediterrani. Cada classe es va encarregar de pintar una part del conte il·lustrat per Ignasi Blanch inspirat en el poema Podries de Joana Raspall. Paral·lelament, l’alumnat de 6è va incloure les frases de la cançó que van crear en un taller amb el grup Xiula.

La tarda va ser molt emocionant. Vam seure davant el mural acabat, els delegats i delegades van recitar una part del poema i vam poder cantar plegades la cançó de Podries.

Us deixem algunes fotografies fent click AQUÍ

Fins aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *