Sant Jordi Comunitat mitjans

A la comunitat de mitjans vam celebrar Sant Jordi fent tallers diferents: punts de llibre, titelles, roses, clauers… i a més a més, a Primer vam escriure poemes pels jocs florals, a Segon vam escriure narracions i a tercer també ens vam decantar per la poesia! Totes a partir de la temàtica i paraula “pau”, com la resta de l’escola.

Vam compartir-ho amb tota la comunitat al pati de l’escola, en un acte presentat pels nens i nenes de 3r  i amb l’actuació dels infants de 2n. Tot seguit podeu veure’n algunes fotografies: