Sant Jordi a l’escola

El 23 d’abril a l’escola Mallorca vam celebrar el Sant Jordi.

A la comunitat de petits vam celebrar els Jocs Florals. Cada grup va crear un conte i els representants el van llegir per a la resta de la comunitat. Com vam fer-ho molt bé, cada grup va rebre com a premi un conte per a la classe i un roser.

La comunitat de mitjans i grans també vam celebrar els Jocs Florals al pati. Cada classe va participar en el concurs literari amb la creació d’un conte, un poema o un rodolí. De cada grup van sortir tres guanyadors/es els quan van rebre premis i diplomes. I cada classe va rebre un llibre per l’esforç fet. Els i les guanyadors i guanyadores del primer premi no es van estalviar llegir la seva obra! Va ser un dia molt divertit i ple de literatura.  A continuació podeu veure les fotos de cada comunitat, fent clic a sobre:  Imatges de la comunitat de petits   i Imatges de la comunitat de mitjans i grans.