REPTES: 3r “Fem un podcast?”

Amb un grup dels alumnes de 3r hem iniciat els reptes, centrant-nos en els mitjans de comunicació, concretament en la ràdio. Ens hem organitzat, hem pensat de què voliem parlar, qui s’encarregava de cada tros, i entre tots hem fet un podcast! En una de les sessions hem rebut la visita de dues families de 3r que treballen de periodistes a la ràdio, i ens han explicat moltes coses interessants sobre el seu dia a dia. Durant la visita ens van ajudar a gravar quins ús fem d’alguns espais de l’escola. Moltes gràcies Diana i Ricard, ens ha agradat molt la vostra visita.

Enllaç a les fotografies del repte

Per poder escoltar els podcast de l’escola Mallorca, heu d’anar a la temporada 2 de RÀDIO MALLORCA