2A PROPOSTA DE CENTRE – DONA LA NOTA!

Benvolgudes famílies,

Primer de tot desitjar-vos que seguiu bé en aquests dies de confinament a casa.

A partir del 5 de maig començareu a rebre les activitats d’aquesta setmana que proposem des de l’Escola. Veureu que totes giren a l’entorn del “DONA LA NOTA”.

Dona la nota és una iniciativa del Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell, que ja fa més de 10 anys que es duu a terme. Aquest any gira a l’entorn de la Sostenibilitat i tenir cura del nostre Planeta, així que no podíem faltar a aquesta convocatòria.

D’inici, havíem de treballar la cançó principalment a través de l’àrea de música, però ens han fet arribar des de l’equip de Dona la nota diverses propostes que hem fet nostres i que us proposarem en tres àmbits:

• Per part dels nivells o cicles, rebreu durant aquesta setmana la proposta d’activitats a l’entorn del tema de la cançó.
  • Per part de l’àrea de música, us proposem aprendre la cançó i poder cantar-la conjuntament el 5 de juny, tal i com estava previst.
  • Per part de l’Escola, us convidem a seguir la SEGONA PROPOSTA DE CENTRE CONFINADA, així que som-hi!

SEGONA PROPOSTA DE CENTRE

Es tracta de fer petits vídeos/reptes per pujar a Instagram amb dues temàtiques:

• Aprenent la cançó “No ens desdibuixeu”.
  • Fent una mesura d’estalvi energètic en família.

COM PODEM FER UN REPTE?

1. Amb el mòbil enregistreu un petit vídeo.

Si voleu cantar la cançó, podeu fer-ho a cappella, aprofitant la base instrumental, acompanyant-vos d’un instrument, fent-ne una versió sense veu (instrumental)…

Podeu trobar el vídeo on la Núria i la Jordina ensenyen els gestos de la cançó aquí: https://youtu.be/RMk71LG6JR4 o al nostre canal IGTV: https://www.instagram.com/escolamallorca/channel/

1. Publiqueu el vídeo a Instagram o ens el podeu enviar i el publicarem nosaltres.
  2. Etiqueteu per nominar dues persones per tal que continuïn el repte. Etiqueteu qui us hagi nominat, en cas que hagi estat així.
  3. Afegiu l’etiqueta: @donalanota. @escolamallorca
  4. Afegiu els coixinets: #donalanota2020 #encarahisomatemps #noensdesdibuixeu

Quan s’acosti el 5 de juny, us explicarem com ens organitzarem per cantar-la totes i tots a la vegada. Animeu-vos a participar!

Us deixem l’enllaç a l’àudio de la cançó i a la lletra!