Apadrinament lector 6è – 1r

El dia  21  de febrer va tenir lloc al gimnàs de l’escola l’acte de presentació de l’apadrinament lector. Els nens i nenes de primer van conèixer el seus padrins i padrines de lectura. El dia 22 de febrer va començar aquesta activitat . L’alumnat de sisè es va desplaçar a les aules de primer per trobar-se amb el seu company/a de primer i tots dos es van dirigir a l’espai on es desenvolupa cada dimecres a les 9 aquesta activitat. El primer dia l’emoció i la vergonya eren presents. Ara ja s’ha convertit en una magnífica rutina. Tothom desitja l’arribada del dimecres. Les parelles literàries comparteixen aprenentatges , emocions i espais i van configurant una relació força especial.

Us oferim un tast de l’activitat clicant el següent enllaç .