4t-Recollida solidària

Hola famílies, ja fa uns dies que els alumnes de 4t estem preparant una recollida solidària per al menjador social Emmaús (https://www.emmaus.cat/). Com ho hem fet? Per una banda, una tarda vam rebre la visita de la Teresa que és la coordinadora del menjador social Emmaús i ens va explicar l’obra social que duen a terme. Va ser molt interessant. D’altra banda, hem tingut la sort de tenir la mare de l’Aina a l’aula per explicar-nos com crear un cartell publicitari ben atractiu. Finalment hem anat a totes les classes a explicar-los la recollida solidària que estem fent i sobretot demanar-los la seva ajuda tot participant d’aquesta recollida. Els dies 22 i 23 de febrer estarem a les dues entrades de l’escola per recollir tots els aliments que portin els nens i nenes. L’horari serà a les 9 hores del matí i a les 16:30 hores de la tarda. Es poden portar aliments com ARRÒS, LLEGUMS CUITES, PASTA, LLAUNES DE CONSERVA, GALETES EMPAQUETADES, MELMELADES,…I ALTRES ALIMENTS DE LLARGA CADUCITAT. ENS AJUDEU? Aquí us deixem un recull d’imatges de les accions que hem anat fent.