DIA DE LA PAU 2015

LES PARAULES DE P4!

Hem parlat sobre la PAU, sobre què passa quan no n’hi ha, sobre què podem fer nosaltres, des de l’escola, per a fer-nos escoltar. Ens han fet una fotografia mentre cantàvem “El món seria més feliç” tots els i les alumnes i el claustre de professors/es junts.

Les paraules que heu portat de casa són molt boniques, totes tenen un significat enorme tot i que estan escrites en un petit paper.

Les hem vist, qui ha volgut n’ha pogut donar una explicació i després les hem enganxat al colom de la PAU del passadís com a símbol d’unió contra la violència.
A la nostra classe també ens agrada la pau, no volem baralles amb els companys/es i estem aprenent a solucionar les coses parlant.