Ràdio Mallorca: 3a temporada

Continuem una temporada més amb el repte “Fem un pòdcast?” amb l’alumnat de 3r. Aquesta vegada han creat històries en petits grups de 3 o 4 persones:

• Pensat quins són els grups de treball
  • Decidit quins personatges volien que sortissin i com eren
  • Han pensat quins serien els escenaris de la història
  • El problema que els personatges havien de resoldre
  • I a escriure la història, introduint diàlegs.

Una vegada ja la tenien escrita, han pensat quin sons volien introduir, s’han repartit els paràgrafs de la història i l’han llegit moltes vegades perquè els sortís una lectura fluida a l’hora de gravar.

El dia de la gravació ha vingut, la Diana, mare de l’escola, i a més periodista que ens ha explicat molts detalls del dia a dia d’un periodista en un estudi de ràdio.

Aquí teniu el resultat d’aquest primer grup del repte, 5 històries fantàstiques:

EL MISTERI DE LA MANSIÓ ENCANTADA

EL REGAL D’AMISTAT