VA DE PLANTES!

Els alumnes del cicle mitjà d’Escola Verda vam replantar, al novembre, el jardí vertical del pati. L’estiu ens va passar factura i algunes plantes s’havien assecat. Amb il·lusió i una mica de fred vam aconseguir el nostre objectiu! Gràcies a tots!

També dir-vos que al cicle mitjà (3r i 4t ) volem fer colònia després de Nadal. Hem aprofitat les fulles de la marialluïsa i l’espígol que calia esporgar i entre tots les hem esmicolat. Ara descansen dins un gros pot de vidre amb aigua destil·lada i alcohol. Estem impacients per veure els nostres perfumadors plens d’aquests aromes tan “mallorquians”!