Chromebooks a 6è

Cada nen i nena de 6è ja disposa d’un nou dispositiu Chromebook, Els poden portar a casa, i els han de portar carregats a l’escola.

Són propietat de l’escola i hauran de tornar a final de curs juntament amb el seu carregador, per a que d’altres grups els puguin gaudir.

El Departament d´Educació, en el marc del Pla d´Educació Digital de Catalunya, disposa a l´alumnat de 6è amb dispositius, en el nostre cas Chromebooks. D’aquesta manera els permet cercar informació, contrastar-la i fer les seves produccions en diferents àrees de coneixement.