Educació viaria a Montjuic . Excursió de 5è

Excursió de 5è  a Montjuïc: Educació viària.

El dijous 15 d’abril, els alumnes de cinquè vam anar d´excursió a Montjuïc. L’autocar ens va deixar a prop del castell i vam caminar fins a arribar al circuit de bicicletes on la Guàrdia Urbana ens esperava. Primer ens van explicar les principals normes viàries per a persones conductores de bicicletes i per a vianants i van incidir en la importància de respectar-les. Després els alumnes van realitzar dos circuits: un, on posaven en pràctica les normes explicades i un altre, el circuit d’habilitats, on havien de superar diferents reptes.

Tothom va gaudir d’aquesta experiència en un entorn segur i envoltat de natura.