Per a qualsevol gestió referent a l’Espai Migdia podeu contactar amb la Carol i us ajudarà a resoldre/ gestionar el que us calgui. Respecteu al màxim els horaris d’atenció.
L’horari d’atenció a famílies d’Espai Migdia per a aquest curs 23-24.
Horari d’atenció a famílies:
- Telèfon (673 86 04 86): De dilluns a divendres de 09 a 10:30 h.
- Correu electrònic: menjadorescolamallorca@cet10.com
A partir de l’octubre:
- Presencial: Dilluns i dimecres de 09:00 h a 10 h
El servei del menjador està gestionat per la Direcció del Centre i el Consell Escolar a través de l’empresa contractada “CET-10”, encarregada de les tasques de cuina i del servei de monitoratge.
INSCRIPCIÓ MENJADOR 2023-2024
El curs vinent, la inscripció es farà via internet en la seva plataforma.
- Quan estarà oberta la plataforma? A partir del dia 3 de juliol durant tot l’estiu. https://escolamallorca.afagest.com/#/
- Com he de fer la inscripció? Us adjuntem un tutorial que podeu consultar. https://cet10.com/espai-migdia-menjadors-lleure/
- El servei d’acollida i de ludoteca també s’ha de gestionar per la plataforma.
Una vegada heu fet la inscripció, us arribarà al vostre correu electrònic:
- FITXA DE SALUT. Ho haureu d’emplenar i adjuntar la pestanya de documentació presentada,
- CARTA DE BENVINGUDA. Aquest document detallarà les quotes del servei de menjador, especificarà la forma de contacte amb la coordinació de l’espai migdia i les vies de comunicació (el telèfon i el correu electrònic), el funcionament general del servei de menjador (torns i horaris) i a banda, el funcionament a I3 (migdiada, què han de portar les famílies, etc.).
A banda, durant el procés d’inscripció, les famílies mitjançant la plataforma, haureu de signar la Normativa d’ordre SEPA, entre altres documents.
Anirem actualitzant aquest espai.