Sortida a l’Aquàrium de Barcelona

El passat divendres 29 de maig els alumnes de cicle mitjà vam anar a visitar l’Aquàrium de Barcelona.

Vam poder gaudir d’una visita guiada pels diferents aquaris del centre i vam poder escoltar explicacions molt interessants. El que ens va agradar més va ser poder passar pel túnel de vidre i veure els taurons des d’abaix. També ens van sorprendre com els submarinistes tenien cura dels diferents espais.

Després de la visita, tots els nens i nenes vam fer un taller sobre els taurons que va resultar molt divertit i on van aprendre curiositats sobre aquests animals.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut