Sortida Mitjans a podar la vinya

El dilluns 19 de febrer la comunitat de mitjans vam sortir a conèixer com es poden els ceps, una de les parts molt importants del cicle de la vinya.

Vam anar a les afores de Bellver on el Marc Vidal i l’Amós Merinero, pares d’alumnes de l’escola, ens esperaven amb ganes d’ensenyar-nos tot el que saben sobre aquesta activitat tan interessant.

De camí a la vinya vam fer una activitat d’orientació amb un mapa, on havíem de situar-nos utilitzant els noms dels carrers i altres elements. Un cop allà, ens vam dividir entre grups per fer diferents activitats d’aprenentatge sobre les parts del cep, les eines que es fan servir i, el més important, podar els ceps!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *