PANERES DE NADAL AL LLEBEIG

Com cada any l’alumnat de 6è han preparat una panera per recaptar diners pel viatge de final de curs, l’autobús de la cantània del grup de 5è i per l’autobús de la visita a un institut de 6è.  Els infants pregunten a diferents botigues i establiments si volen contribuir i  s’organitzen per a realitzar les trucades, demanar la col·laboració i preparar la panera.

Les butlletes les venen tots els alumnes de la comunitat de grans.

Enguany han sortit quatre paneres molt plenes de vi, cava, llaminadures, llonganissa seca, bufs, most ecològic, i fins i tot una fusta per tallar, d’entre moltes altres coses.

El sorteig de les paneres va tenir lloc a l’escola amb la presència de tots els grans.

Enhorabona als guanyadors!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *