Eix transversal: Ens cuidem!

A l’escola hem dedicat una setmana al treball de l’Eix Transversal sobre la salut. Durant tres dies, tota l’escola va fer activitats relacionades amb aquesta temàtica per treballar la salut física, l’alimentació, la salut mental, els primers auxilis…

Dimarts vam iniciar les activitats de l’Eix amb una gimcana de 4 proves sobre l’alimentació saludable, el nostre cos en moviment, gestió de les emocions i els hàbits d’higiene. Vam fer grups barrejant les tres comunitats i vam aprofitar l’estona de pati per esmorzar conjuntament i jugar a la pista.

A més, en comunitat vam fer diferents activitats relacionades amb la temàtica:

A petits vam fer un taller de ioga, un d’expressió corporal i un taller de primers auxilis. A més, vam celebrar l’esmorzar de primavera.

A mitjans vam fer 4 tallers rotatius durant la setmana sobre el cos, la relaxació, la música i les emocions i menjars saludables. A més, vam fer un taller de primers auxilis.

A grans vam fer un taller de berenars saludables, un taller de primers auxilis, una xerrada sobre el benestar del cos a través de la fisioteràpia i una xerrada sobre els trastorns de conducta alimentària.

Hem d’agrair a les famílies que van venir a fer les activitats, totes elles van tenir molt d’èxit i van ser molt divertides i interessants per apropar-nos a diferents àmbits de la salut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *