MITJANS ANEM DE COLÒNIES

La comunitat de mitjans vam marxar de colònies a Can Roviralta els dies 19, 20 i 21 d’octubre. Van ser tres dies d’aventures, emocions, aprenentatges, comunitat, diversió…

El primer dia ens vam instal·lar i vam començar la nostra carrera de paleontòlegs i paleontòlogues creant unes… Llegeix més»

Normativa del Cros

1ª JORNADA “ESCOLA QUE SOMIEM”

El dissabte 15 d’octubre vam fer la primera jornada de “L’Escola Que Somiem”. Infants, famílies i mestres vam treballar de valent per millorar els espais. Es va treballar amb molta entrega i energia i es respirava un clima fantàstic.
Gràcies a tots i continuem!
Llegeix més»

Practica el reciclatge

L’alumnat de la comunitat de grans ha realitzat un taller per treballar la problemàtica de la generació de residus i la importància de separar els residus correctament i el seu reciclatge.
A partir de les diferents activitats han conegut  les problemàtiques ambientals causades per la generació… Llegeix més»