TARDES DE PADRINS I FILLOLS

Els nens i les nenes d’I5 esperen amb molta il·lusió els divendres a la tarda, un dia molt especial en què es poden reunir amb els seus padrins i padrines del cicle de grans. Aquestes estones de lectura i contes compartits són una gran oportunitat per fomentar la companyonia i l’aprenentatge de manera divertida i engrescadora.

Durant el primer trimestre, els vincles entre els nens d’I5 i els de cinquè s’han anat enfortint, i cada setmana s’observen moments de gran complicitat i cura. Els alumnes i les alumnes més grans afronten aquesta tasca amb molta responsabilitat i afecte, sentint-se partícips del procés d’aprenentatge dels més petits, el que els fa sentir valuosos i importants.

Aquesta relació d’intercanvi i acompanyament ajuda els més petits a desenvolupar les seves habilitats prelectores amb molta il·lusió, mentre es miren en l’exemple dels més grans. Sense dubte, aquests moments esdevenen una experiència enriquidora per a tots i totes.

A continuació us deixem amb un tastet de fotos d’alguns d’aquests moments.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>