ESTIMULANT LA LECTURA AMB BAYARD

Divendres passat vam tenir l’oportunitat de participar en l’activitat d’animació lectora que l’editorial Bayard va oferir des de P-5 fins a 6è. a la biblioteca de l’escola.

Tots els alumnes de 2n. i de 3r. vam escoltar plegats l’inici d’una història molt interessant que podíem acabar de llegir a casa, doncs en David de l’editorial Bayard ens va deixar en préstec un exemplar de la revista “Tiro-liro” on hi surt la història que ell ens va començar a llegir.

A continuació vam realitzar un tres en ratlla molt divertit on havíem de crear frases amb unes paraules.

Va ser una estona divertida!