El Montseny a l’Escola – horts

Avui dimarts els alumnes de 2n de primària hem anat d’excursió a veure un hort dins del projecte del Montseny a l’Escola.

Aquesta ha estat la última sortida del Montseny que hem dut a terme aquest curs.

El tercer mòdul del Montseny ens parla dels conreus d’un mas del montsenyenc.

En Nacho, el nostre referent dins del projecte del Montseny ens ha vingut a buscar a l’escola. Ens ha fet una explicació general del projecte, hem fet memòria d’aquest tercer mòdul i ens ha explicat una mica el que veuriem.

Per veure com és un hort avui en dia hem anat a visitar l’hort de’n Fransesc Company, un hort esplèndid i amb multitud d’espècies de vegetació.

Al seu hort, en Fransesc ens ha explicat el què hi te plantat, els arbres fruiters que té i la manera de conrear que utilitza. Una petita curiositat que ens ha explicat es que a la vora dels enciams hi col·locava unes serps de plàstic per espantar als ocells i que no se’ls hi mengéssin! Quin gèni!

Moltes gràcies Fransesc per la teva dedicació! Ens ha agradat molt visitar-te!