Com treballem?

L’AFA porta a terme al llarg del curs diferents assemblees ordinàries i extraordinàries, en funció de les necessitats que sorgeixin.

Treballem de manera col·laborativa, cooperativa i participativa amb l’escola, seguint la línia del centre.

Ens organitzem per comissions de treball i festes que se celebren a l’escola o al poble.

A principi de curs, les famílies s’apunta en aquella comissió que vol participar i és la mateixa comissió qui gestiona l’acte en qüestió.

Comissions de treball:

• Menjador: formada per dos membres de la família, escola i 7 i tria. Es porten a terme al llarg del curs diferents reunions, per tal de millorar el servei, atendre les necessitats alimentàries…
  • Castanyada: consisteix a col·laborar amb l’escola el dia de la castanyada, torrant castanyes.
  • Sant Jordi: L’escola fa parada de llibres i roses, es col·labora fent el cartell, recollint les demandes de roses i llibres de la gent del poble.
  • Jocs Florals: Es forma part del jurat en la lectura de prosa i poesia dels nens i nenes de l’escola.
  • Comissió web: s’actualitza les notícies de la pàgina web de l’apartat de l’AFA.
  • Comissió pati: formada per membres de les famílies, mestres i alumnes. Consisteix en la remodelació del pati.
  • Comissió llibres: s’encarrega de comprar el material fungible i llibres de lectura, fent la posterior venda.
  • Loteria: cada any es fa amb el número de la grossa de Sant Jordi unes paperetes participatives, juntament amb l’associació de comerciants del poble.
  • Festa Major: juntament amb l’AMPA el Patufet, s’encarrega de gestionar el concurs de dibuix de la Festa Major.
  • Cros escolar: s’encarrega d’organitzar al poble el cros escolar d’un dia.
  • Festa Final de Curs: encarregada d’organitzar juntament amb les mestres el comiat dels nens i nenes de 6è, i la festa de final de curs de tot l’alumnat.
  • Servei Bon dia: consisteix a gestionar aquest servei d’acollida.
  • En funció de l’any poden sorgir altres comissions.