LES COLÒNIES A CASA (del 11 al 15 de maig)

Hola famílies, després d’uns quants  dies de  confinament continuem treballant  per a que els vostres  fills tinguin  la  millor atenció  acadèmica possible. Recordeu que  és important que continuin  amb les  rutines  per no perdre  el  sentit del temps i es mantinguin  ocupats relativament.

A partir d’aquesta setmana, com a novetat, començaran a realitzar-se les videotrucades. També us aduntem les adreces electròniques de les especialitats d’anglès i educació física per enviarles tasques pròpies mitjaçant aquest correu.

ANGLÉS: gineangles@gmail.com

ED.FÍSICA: ginestaef@gmail.com

Us adjuntem  el llistat  de tasques a lliurar del 11 al 15 de maig, aquesta setmana té una  temàtica  especial:              “LES COLÒNIES A CASA”

*A 3r caldrà  entrar al  “sites” des d’aquest   enllaç :

-També pots  accedir des del  bloc  de  tercer  a  la  web de l’escola:

Un   cop  aquí  dintre (visualitza el “TOUR” per la web, ja que  ha  canviat una  miqueta  l’estructura):

MATÈRIA ACTIVITAT LLIURAMENT
·BELLUGAT I AGAFA  EL  RITME -Zumba.

-Cursa de Sacs i Acrosport.

abans del  15 de MAIG
·UN  SOPAR EN UNA HAIMA -Fes un sopar  en una haima  i després  juga. abans del 15 de MAIG
·QUÈ T’EMPORTES A LA MOTXILLA DE COLÒNIES? -Planifica  la  teva  motxilla per  marxar  de  colònies. abans del 15 de MAIG
·ANGLÉS -Camp at  home acivity. abans del  15 de MAIG