Pla d’Obertura de Centre

Tendes de campanya Star Wars

Hola families, nens i nenes d’Star Wars.
Com ja sabeu la setmana de l’11 al 15 de maig vam estar de colònies a casa i va ser una setmana fantàstica i molt especial.
Els mestres estem molts contents de la resposta per part vostra i estem segurs que us ho vau passar súper bé.
La Miriam ens va enssenyar la seva tenda de campanya i us vam demanar que ens ensenyesiu les vostres.
Vam rebre moltes fotos i videos i aquí teniu el resultat. Clickeu en la imatge i mireu totes les tendes dels vostres companys.

Videotrucades

Benvolgudes famílies,

Moltes de vosaltres, davant el seguiment del curs escolar per via telemàtica, ens heu plantejat el fet de poder fer videotrucades com a recurs per contactar amb els alumnes.
Per tal d’autoritzar aquestes videotrucades us demanem que si encara no ho heu fet i voleu que el vostre fill/a participi, ompliu el formulari que us deixem en els següents enllaços:

DE P3 A 2n

DE 3r A 6è

Feliç Sant Jordi 2020

Recomanacions

Hola pares i mares!

Com sabeu estem vivint una situació excepcional en la que l’escola romandrà tancada, en principi, fins al divendres 27 de març.

L’equip docent volem que durant aquests dies, els nens i nenes no perdin petites rutines i hàbits de treball i puguin repassar alguns continguts que hem realitzat a l’aula o proposar-vos diferents activitats per fer a casa.

A continuació, trobareu els enllaços corresponents a cada nivell en els que trobareu diferents propostes i activitats per poder fer durant aquests dies amb els vostres fills i filles:

RECOMANACIONS PER CURSOS

Consells del nostre equip Psicopedagògic

El capgròs cicle mitjà

Benvolgudes famílies,

Els mestres de cicle mitjà us hem preparat unes activitats per a treballar la temàtica de l’escola per les Jornades Culturals que estavem organitzant: La Festa Major. També sabeu que la Pepeta el 20 de gener va fer el seu vintè aniversari i per això us convidem a fer un capgròs de maqueta i una activitat d’expressió escrita, on podreu demostrar la vostra creativitat i originalitat.

Esperem que us agradi i ens envieu una foto amb les vostres creacions. Ja sabeu que el resultat de la tasca ens la podeu enviar als correus electrònics de cada classe o en usb quan tornem a l’escola.

Teniu un tutorial per poder agafar algunes idees.

Descripció Capgròs activitat setmana cultural

Molts ànims! 🙂

Gimcana cicle superior

Bon dia famílies,
Pels alumnes de cicle superior, l’equip de mestres ha preparat una divertida gimcana d’activitats, per la que seria la setmana cultural.
Si algú altre s’anima a fer els challenge/proves que proposem, endavant!
Us deixem per aquí la carta de l’inici de la gimcana i el document amb l’explicació de les proves.
Ànims per a tots/es.

Dibuixos per animar

L’epidèmia del coronavirus i l’obligatorietat que els malalts de la Covid-19 estiguin aïllats ha fet néixer una iniciativa solidària perquè les persones ingressades en centres hospitalaris se sentin més acompanyades.
Des del sector sanitari s’han impulsat diverses iniciatives perquè els particulars escriguin cartes de suport i… Llegeix més»

Carnestoltes 2020