A P3 les nostres primeres Jornades culturals

Aquest any hem pogut celebrar les nostres primeres Jornades culturals i ho estem gaudint molt!
Vam començar divendres fent un grafit al mur de l’escola, ens ha quedat xulíssim! I l’hem donat molt color i vida a aquesta paret:

Dimarts, vam començar el dia amb una gimcana, aquest any encara no ens hem pogut ajuntar tota l’escola, com anys anteriors, però sí que hem pogut gaudir de la companyia de 4t, que ens han cuidat molt i ens han ajudat en totes les proves:

A la tarda, vam fer uns balls amb el Nino, que ens va ensenyar balls de diferents països, com el hip-hop d’estats units i la Capoeira de Brasil:

Dimecres vam estar tot el dia fent tallers, un pal de pluja, una pilota d’arròs i un peix japonès. I vam fer un tastet de diferents fruites del món. Després, vam fer un toca-toca amb diferents verdures i bastants de nosaltres vam esbrinar que era!

Dijous, hem cantat caramelles als nens i nenes de primària i ens han entregat la xocolata per demà poder fer la mona. En acabat, hem fet un tastet de les begudes dels tres països d’infantil: Xina, Itàlia i Mèxic. La que més ens ha agradat ha sigut la xocolata:

A la tarda la Sulay, ens ha portat a fer la volta al món, hem visitat Estats Units, Brasil, la Xina i finalment hem arribat a la Glacera on ens han explicat un conte:

Per últim divendres hem preparat la mona amb ous, xocolata, pollets que ens van donar ahir a les caramelles i per la tarda hem pogut gaudir tastant-la.

Ens ho hem passat molt bé! Ara a gaudir d’unes merescudes vacances!