EMOCIONATS AMB LA CANTÀNIA!!!

Els alumnes de 5è de l’escola van  participar a  l’espectacle “Partícules “, projecte actual de la reconeguda Cantània que cada any es celebra  a l’Auditori de Barcelona. Des de l’escola s’organitza cada curs aquest acte per la seva qualitat i la implicació personal i col·lectiva que suposa pels alumnes. Es converteix així en una experiència musical inoblidable i molt important per a tota la comunitat educativa. Els nens i nenes estan molt contents d’haver participat i consideren que els ha valgut la pena l’esforç i treball de tots aquests mesos.