AMBIENTS

SOM MÚSICS
SOM
ARTISTES

Són diferents espais dissenyats per a què els alumnes aprenguin de forma vivencial: experimentant, creant i  construint. D’aquesta manera, es fomenta l’aprenentatge significatiu, és a dir, aquell que serveix per a la vida diària i que no s’oblida.

A més, aquesta organització serveix per a què l’alumnat es relacioni amb els companys i companyes d’altres cursos i puguin compartir les seves inquietuds i interessos ampliant la seva xarxa de relacions entre iguals.

Tots i totes han d’aconseguir un repte a cada sessió amb la guia de la mestra i l’ajuda dels altres. El mestre o mestra és un acompanyant en el procés d’aprenentatge i desenvolupament però el veritable protagonista d’aquest, és el propi alumne. Així es potencia la seva participació activa, la cooperació i els diferents processos de raonament.

En els diferents ambients es treballen diferents habilitats de totes les àrees curriculars. Es posen en marxa les capacitats necessàries per conèixer el món que els envolta, el propi cos, la socialització i els diferents llenguatges: musical, plàstic, matemàtic i lingüístic.